הבינה המלאכותית משנה את הדרך שבה אנו צופים בתוכן באינטרנט

הבינה המלאכותית משנה את הדרך שבה אנו צופים בתוכן באינטרנט

בעידן שבו הבינה המלאכותית (AI) משנה את כל תחום בחיים, איננו מופתעים למצוא אותה משנה את הדרך שבה אנו צופים בתוכן באינטרנט. במאמר זה, אנו נבחן את השימוש ב-AI בשני מהפלטפורמות הגדולות ביותר באינטרנט – YouTube ו-Meta (החברה האם של Facebook ו-Instagram).

הבינה המלאכותית של YouTube מייצרת כותרות לסרטונים

ב-YouTube, ה-AI משמשת ליצירת כותרות לסרטונים בהתאם לתוכן הסרטון. זה יכול להיות מאוד שימושי ליוצרים שמתקשים למצוא כותרת מתאימה לסרטונים שלהם. אך, כמו כל טכנולוגיה, היא לא מושלמת. הכותרות שה-AI מייצרת לא תמיד מדויקות או משקפות באופן נכון את התוכן. למרות זאת, ליוצרים יש את האפשרות לבחור אם להשתמש או להתעלם מהכותרות שה-AI מציעה.

מטא משתמשת ב-AI לדירוג תוכן ב-Facebook וב-Instagram

מטא, החברה האם של Facebook ו-Instagram, משתמשת ב-AI לחזות כמה משתמש עשוי להתעניין בפיסת תוכן מסוימת. המערכת מנסה להציג תוכן מעניין לכל משתמש בנפרד, בהתאם להתנהגות שלהם. מטא מתחילה להיות יותר שקופה לגבי איך מערכת הטרגטינג המבוססת AI שלה עובדת, ומשתמשים יכולים לשלוט בסוג התוכן שהם רואים ב-Facebook וב-Instagram.

הודעה אישית: השפעת ה-AI על האינטרנט שלנו

השימוש ב-AI באינטרנט הוא נושא שמעניין אותנו כולנו. האם הוא משפר את החוויה שלנו או מגביל את השליטה שלנו? האם אנחנו יכולים לסמוך על ה-AI להציג לנו תוכן שאנחנו אוהבים, או שהיא מגבילה את התוכן שאנחנו רואים? אלה שאלות שאנחנו צריכים לשאול כאשר אנחנו חוקרים את השימוש ב-AI באינטרנט.

קריאה לפעולה: קראו עוד על השימוש ב-AI באינטרנט

אני ממליץ לכם לקרוא עוד על השימוש ב-AI באינטרנט. יש הרבה מאמרים מעניינים על הנושא. המשך קריאה!

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים!

Facebook
לינקדאין
וואטסאפ
דוא"ל
ליצור עשרות רילסים בקלות
אולי יעניין אותך גם...